reklama

Slečna vy ste krásna......

-Milá slečna vy ste krásna. -Nudíte sa pane zdá sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

-Vaše oči žiaria jasne,...

-Žena rečiam nepodľahne.

-... tie oči vravia ,že vy áno.

-Ale kdeže mám v tom jasno.

-Slečna vy ste jedinečná.

-Vaša reč je neskutočná.

-Viete slečna chcem vás spoznať....

-Myslím že ma chytá závrať....

-Ale kdeže ja vás chytám.

-Pane vy ste hrozné prasa!

-Ale vám sa páčim zdá sa.

-Dajte preč tú ruku hádam!

-Som muž činu , krásavec!

-Namyslenec! Nafúkanec!

-Drahá? Vy ste vášeň sama?

-Ani jedno, pre vás dáma.

-Krásna dáma, netrápte ma...

-Pane prosím, chcem byť sama.

-odísť bez vás nie je ľahké,......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-Nájdete si iné garde!

-Vy ste ale neoblomná!

-O vás platia tiež tie slová.

-Pozývam vás k sebe na čaj.

-Pane, vy ste strašný táraj.

-A čo tu vlastne chcete kráska?

-Čakám tu na západ slnka.

-Dovoľte mi čakať s vami.

-No tak dobre čo už s vami.

-..............................

-Čo ste zrazu tak zasnený??

-Slečna ja som zaľubený.

Prosím nič mi nehovorte,

len do vašej tváre krásnej,

pozerať vám mi dovoľlte.

Alexandra Sýkorová

Alexandra Sýkorová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

svet je veľký frajer ale ja som väčší hm........ tak tato veta je môj veľký vzor ......... Zoznam autorových rubrík:  myšlienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu